Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9799752971478
Boyut
195-235
Sayfa Sayısı
465
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Kapak Türü
Karton
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
3DS Max 4 Çabuk Öğrenim KılavuzuHerkes İçin!
Yazar:
Michele Matossia
Yayınevi : Alfa Basım Yayım Dağıtım
23,00TL
Satışta değil
9799752971478
391045
https://www.kitapburada.com/kitap/3ds-max-4-cabuk-ogrenim-kilavuzu
3DS Max 4 Çabuk Öğrenim Kılavuzu Herkes İçin!
23.00
3DS Max 4, günümüzde kullanılan en güçlü ve popüler 3D grafik programlarından biri. Program, mimarlık, bilgisayar oyunları, filmler, web tasarımı, tıbbi, hukuki ve bilimsel canlandırmalar ve güzel sanatların da aralarında bulunduğu birçok ticari ve sanatsal uygulamada kullanılıyor. Herkes İçin 3DS MAX 4 Çabuk Öğrenim Kılavuzu, bu programı öğrenmenize yardımcı olacak, 1200ün üzerinde şeklin yer aldığı bir çalışma. 3DS Maxle çalışılarak, nesnelerin oluşturulması, modellenmesi, kaplanması ve canlandırılması öğrenilebilir. Kitaptan en iyi şekilde faydalanabilmek için, Windows uygulamalarını, Adobe Photoshop ve Corel Painter gibi 2D grafik programlarının da kullanılabilmesi gerekiyor. Diğer çabuk öğrenim kılavuzları gibi bu kitap da kolay okunacak ve okurların konu hakkında önceden bilgi sahibi olmalarını gerektirmeyecek biçimde tasarlanmış. 3DS Maxi kullanan ne kadar sanatçı varsa, o kadar da farklı çalışma yöntemi bulunur diyen kitabın yazarı Michele Matossian, amacının karmaşık işlemleri basit terimlerle açıklamak ve bilgileri ihtiyaçlara göre kullanabilecek şekilde düzenlemek olduğunu belirtiyor. Yazar, programı kullanmaya yeni başlayanların, en baştan başlayıp konuları sırasıyla takip etmelerini tavsiye ediyor.
- Açıklama
- 3DS Max 4, günümüzde kullanılan en güçlü ve popüler 3D grafik programlarından biri. Program, mimarlık, bilgisayar oyunları, filmler, web tasarımı, tıbbi, hukuki ve bilimsel canlandırmalar ve güzel sanatların da aralarında bulunduğu birçok ticari ve sanatsal uygulamada kullanılıyor. Herkes İçin 3DS MAX 4 Çabuk Öğrenim Kılavuzu, bu programı öğrenmenize yardımcı olacak, 1200ün üzerinde şeklin yer aldığı bir çalışma. 3DS Maxle çalışılarak, nesnelerin oluşturulması, modellenmesi, kaplanması ve canlandırılması öğrenilebilir. Kitaptan en iyi şekilde faydalanabilmek için, Windows uygulamalarını, Adobe Photoshop ve Corel Painter gibi 2D grafik programlarının da kullanılabilmesi gerekiyor. Diğer çabuk öğrenim kılavuzları gibi bu kitap da kolay okunacak ve okurların konu hakkında önceden bilgi sahibi olmalarını gerektirmeyecek biçimde tasarlanmış. 3DS Maxi kullanan ne kadar sanatçı varsa, o kadar da farklı çalışma yöntemi bulunur diyen kitabın yazarı Michele Matossian, amacının karmaşık işlemleri basit terimlerle açıklamak ve bilgileri ihtiyaçlara göre kullanabilecek şekilde düzenlemek olduğunu belirtiyor. Yazar, programı kullanmaya yeni başlayanların, en baştan başlayıp konuları sırasıyla takip etmelerini tavsiye ediyor.
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.