Andante Müzik Dergisi Yıl: 19 Sayı: 183 Ocak 2022
Klasik Müzikte Ocak Ayı Gündemi
Klasik müzik dünyasında Ocak ayının gündemi; O Ses Türkiye yarışmasıyla ünlenen kontrtenor Doğan Cem Özdemir, Cremona Musica fuarından izlenimler, 14 yaşındaki kemancı Elif Eroğlu'nun başarısı…
19 yıldır kesintisiz her ay yayımlanan Andante Dergisi, Ocak 2022 tarihli 183. sayısının kapağına, son dönemde katıldığı O Ses Türkiye yarışmasıyla yeteneğini tüm Türkiye'ye ispat eden, kontrtenor Doğan Cem Özdemir'i taşıyor. Serhan Bali, uzun süredir yakından takip ettiği sanatçımızla eğitimi ve kariyeri üzerine söyleşiyor. Yiğit Günsoy, iki yıl önce hayatını kaybeden, tam 42 yıl boyunca dünyanın en büyük sahnelerinde temsiller veren İtalyan tenor Giorgio Merighi'ninardından yazıyor. Ayşe Yavaş,dünyanın en önemli orkestralarıyla ve şefleriyle çalışmış, prestijli konser salonlarında resitaller ve konserler vermiş olan kontrbas sanatçımız Fora Baltacıgil'le; Can Özükanisepiyanist ve eğitimci Emre Şen'le, geliştirdiği “Sanatta Geştalt Yaklaşımı” ve ülkemizdeki sanat eğitimi üzerine söyleşiyor. Muzaffer Çorlu, "Melankolinin Nöromüzikolojisi" üzerine yazıyor.
Andante'nin Ocak sayısında genç piyanistler Emre Nurbeyler ve Batuhan Tunay Meriçten, Andante'yi temsilen katıldıkları Cremona Musicafuarından izlenimlerini paylaşıyorlar. Menekşe Tokyay, klasik müzikten başarı haberlerine yer verdiği köşesine, "Küresel Çocuk Dâhiler” listesine Türkiye'den giren 14 yaşındaki başarılı kemancı Elif Eroğlu'nun başarısını taşıyor. Can Çakmur, toplumsal krizler ve sanat üzerine yazıyor.
- Açıklama
Klasik Müzikte Ocak Ayı Gündemi
Klasik müzik dünyasında Ocak ayının gündemi; O Ses Türkiye yarışmasıyla ünlenen kontrtenor Doğan Cem Özdemir, Cremona Musica fuarından izlenimler, 14 yaşındaki kemancı Elif Eroğlu'nun başarısı…
19 yıldır kesintisiz her ay yayımlanan Andante Dergisi, Ocak 2022 tarihli 183. sayısının kapağına, son dönemde katıldığı O Ses Türkiye yarışmasıyla yeteneğini tüm Türkiye'ye ispat eden, kontrtenor Doğan Cem Özdemir'i taşıyor. Serhan Bali, uzun süredir yakından takip ettiği sanatçımızla eğitimi ve kariyeri üzerine söyleşiyor. Yiğit Günsoy, iki yıl önce hayatını kaybeden, tam 42 yıl boyunca dünyanın en büyük sahnelerinde temsiller veren İtalyan tenor Giorgio Merighi'ninardından yazıyor. Ayşe Yavaş,dünyanın en önemli orkestralarıyla ve şefleriyle çalışmış, prestijli konser salonlarında resitaller ve konserler vermiş olan kontrbas sanatçımız Fora Baltacıgil'le; Can Özükanisepiyanist ve eğitimci Emre Şen'le, geliştirdiği “Sanatta Geştalt Yaklaşımı” ve ülkemizdeki sanat eğitimi üzerine söyleşiyor. Muzaffer Çorlu, "Melankolinin Nöromüzikolojisi" üzerine yazıyor.Andante'nin Ocak sayısında genç piyanistler Emre Nurbeyler ve Batuhan Tunay Meriçten, Andante'yi temsilen katıldıkları Cremona Musicafuarından izlenimlerini paylaşıyorlar. Menekşe Tokyay, klasik müzikten başarı haberlerine yer verdiği köşesine, "Küresel Çocuk Dâhiler” listesine Türkiye'den giren 14 yaşındaki başarılı kemancı Elif Eroğlu'nun başarısını taşıyor. Can Çakmur, toplumsal krizler ve sanat üzerine yazıyor.
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.