%25
Android Oyun Programlama %15 indirimli Şeref Akyüz
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786058666016
Boyut
15.00x21.00
Sayfa Sayısı
352
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
3
Basım Tarihi
2016-11
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe

Android Oyun Programlama

120,00TL
90,00TL
%25
Satışta değil
9786058666016
501038
Android Oyun Programlama
Android Oyun Programlama
90.00

Mobil oyun sektöründe, Android alanında ilk ve tek Türkçe kaynak olma özelliğine sahip olan bu kitap ile oyun geliştirmenin rahatlığını tadacaksınız. Andengine altyapısı ve Box2D fizik motorunun gücü ile daha gerçekçi, daha güçlü oyunlar geliştirebileceksiniz. Her bölümünde örnek uygulama bulacağınız bu kitapta konular adım adım, basitten karmaşığa doğru sıralanmıştır. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farklı oyun türlerini temelden kavrayacaksınız.

Eclipse Gelistirme Ortamı
Android SDK ve Emülator Kurulumu
Oyun Motoru Nedir
Fizik Motoru Islevleri
Kurulumlar
Ön Bilgiler 17
Andengine Oyun Motoru
Box2D Fizik Motoru
Temel Kavramlar
Geometrik Sekiller
Metodlar
Resim G.rüntüleme, Animasyon
Dokunmatik Ekran Kullanımı
Nesneler Arasındaki Etkilesimler
Multi-Touch Programlama
Update Sistemi
Fizik Kullanımı (Box2D)
PhysicsWorld
Çarpısmalar
Hız Kavramı
Sensör Kullanımı
Parçacık Sistemleri
Metin Olusturma
Sound ve Music Nesneleri
Fiziksel Tus Yönetimi
Menü Olusturma
Blok Kırma Oyunu
Balon Patlatma Oyunu

  • Açıklama
    • Mobil oyun sektöründe, Android alanında ilk ve tek Türkçe kaynak olma özelliğine sahip olan bu kitap ile oyun geliştirmenin rahatlığını tadacaksınız. Andengine altyapısı ve Box2D fizik motorunun gücü ile daha gerçekçi, daha güçlü oyunlar geliştirebileceksiniz. Her bölümünde örnek uygulama bulacağınız bu kitapta konular adım adım, basitten karmaşığa doğru sıralanmıştır. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farklı oyun türlerini temelden kavrayacaksınız.

      Eclipse Gelistirme Ortamı
      Android SDK ve Emülator Kurulumu
      Oyun Motoru Nedir
      Fizik Motoru Islevleri
      Kurulumlar
      Ön Bilgiler 17
      Andengine Oyun Motoru
      Box2D Fizik Motoru
      Temel Kavramlar
      Geometrik Sekiller
      Metodlar
      Resim G.rüntüleme, Animasyon
      Dokunmatik Ekran Kullanımı
      Nesneler Arasındaki Etkilesimler
      Multi-Touch Programlama
      Update Sistemi
      Fizik Kullanımı (Box2D)
      PhysicsWorld
      Çarpısmalar
      Hız Kavramı
      Sensör Kullanımı
      Parçacık Sistemleri
      Metin Olusturma
      Sound ve Music Nesneleri
      Fiziksel Tus Yönetimi
      Menü Olusturma
      Blok Kırma Oyunu
      Balon Patlatma Oyunu

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat