%19
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786054774005
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
64
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2013-03
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Arabın Şeyi

Yazar: Tamer Sağır
Yayınevi : Noktürn Yayınları
9,26TL
7,41TL
%19
Satışta değil
9786054774005
514138
Arabın Şeyi
Arabın Şeyi
7.41

Fantezi kapaklı, kulaklı, iplik dikişli, özel kâğıda özenli basım...

"Üstümüze üstümüze gelen'i ciddiye alan, o şeyin üstüne üstüne giden şiirin, bizim için (ve kendisi için) yeni imkânlar yaratma ihtimali yüksektir. Şiir, gürültü-patırtıya, kir-pasa, yalan-yanlışa yönelerek, temiz'e, ilk'e, tek'e duyulan o gizli özlemin hakkını daha iyi verir.

Tamer Sağır ikinci kitabında tam da bunu göze alıyor. Teo-patoloji ile teo-terapi arasında, hiç'ten hep'e gidip gelerek, kulağı, gözü, kalbi tırmalayan şeylerle didişiyor. Beşeri coğrafyanın "zaman ayarları"yla oynayarak, yeni bir işkillenme tavrı, yeni bir kafa tutma müziği yaratıyor. Bu kitap, bir inanç sınavı. "Zamane" ile zoru olanlar için, zor, ama şaibesiz bir sınav."
Necmi Zekâ

kırk takla, damarı da çekilebilirmiş azizin
kim ağzında kelime-i şehadet ölürse
Tekin değil midir ki çamura cin. Esmer
cin: çapraşık bir bağlam ciğerim. Aşka olan
yolum uzun. Cinim, esmer cin çıkmaz bizden bir
leyla mecnun hikâyesi diye. Bir sonraki hayatımızdan
Talas, bir sonraki alanımızdan modernliğe oğlan.
Esmer oğlan, kızarmış yanakların ama bak utanıyorsam
senindir. Gelişi gidişi yeri sarsan ibadetim
bu cinlere Süleyman mührü, su kuskusu
Kalbimde kim ki suyum olmadan cin yerleşsin kalbime
Ama esmer oğlan: dağ keçim.
kalın bir ses günah değilse bile; tanrı hiçtir.

  • Açıklama
    • Fantezi kapaklı, kulaklı, iplik dikişli, özel kâğıda özenli basım...

      "Üstümüze üstümüze gelen'i ciddiye alan, o şeyin üstüne üstüne giden şiirin, bizim için (ve kendisi için) yeni imkânlar yaratma ihtimali yüksektir. Şiir, gürültü-patırtıya, kir-pasa, yalan-yanlışa yönelerek, temiz'e, ilk'e, tek'e duyulan o gizli özlemin hakkını daha iyi verir.

      Tamer Sağır ikinci kitabında tam da bunu göze alıyor. Teo-patoloji ile teo-terapi arasında, hiç'ten hep'e gidip gelerek, kulağı, gözü, kalbi tırmalayan şeylerle didişiyor. Beşeri coğrafyanın "zaman ayarları"yla oynayarak, yeni bir işkillenme tavrı, yeni bir kafa tutma müziği yaratıyor. Bu kitap, bir inanç sınavı. "Zamane" ile zoru olanlar için, zor, ama şaibesiz bir sınav."
      Necmi Zekâ

      kırk takla, damarı da çekilebilirmiş azizin
      kim ağzında kelime-i şehadet ölürse
      Tekin değil midir ki çamura cin. Esmer
      cin: çapraşık bir bağlam ciğerim. Aşka olan
      yolum uzun. Cinim, esmer cin çıkmaz bizden bir
      leyla mecnun hikâyesi diye. Bir sonraki hayatımızdan
      Talas, bir sonraki alanımızdan modernliğe oğlan.
      Esmer oğlan, kızarmış yanakların ama bak utanıyorsam
      senindir. Gelişi gidişi yeri sarsan ibadetim
      bu cinlere Süleyman mührü, su kuskusu
      Kalbimde kim ki suyum olmadan cin yerleşsin kalbime
      Ama esmer oğlan: dağ keçim.
      kalın bir ses günah değilse bile; tanrı hiçtir.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat