Ayetlerin Doğru Tevilleriyle Gerçek İslam Miras Hukuku
Allah insanlar arasında asla ayrım yapmaz,çünkü kitabında adaleti devamlı emreder. Adalet ise eşitliktir, çünkü terazinin kefelerinin aynı hizada olması eşitlik anlamına gelir. Eşitliğe aykırı hiçbir ayet yorumu Allahın hak şeriatı değildir,mevcut fıkıh mevzuatı oluşturulmuş hükümler sınıflı toplumun törelerinin kutsanmasıdır ki,nitelik itibariyle sınıflı toplumun törelerinin kutsanmasıdır bu güruh hak dinin eşitlikçi hukukunu feodalizmin selameti uğruna feda etmişlerdir.
Çünkü Derebeyin mirasını paylaşma adına topraklar parçalanırsa feodalizm sona erer.Bu ekabirler toplumu yöneticileri hak dinin sosyoekonomik politiği olan manastır kolektivizmini karalamak için,manastırdaki kadınları iffetsizlikle itham edip orada doğan çocukları katletmişlerdir,bunun tipik örneğini Firavun'un zulmüdür, işte bebek Musa A.S. Allah yardımıyla katliamdan kurtarılmıştır. Bu nefsini ilahlaştıran bencil insanların en çok karşı çıktıkları şey tanrı inancı değil Feodalizmin tasfiyesinedir. Şuayb A.S. a itirazları, Zekeriya peygamberi şehit etmeleri ve İsa A.S.'ın öldürülmek istenmesinin asıl nedenleri budur. Miras hukukundaki bu hıyanetin Allah şeriatı değil ekabirlerin töreleri olduğunu benden önce de fark edenler mutlaka olmuştur ama atacı muhafazakarların gazabından çekinmiş olmalılar, bunun farkına varan Mustafa Kemal tek çare olarak laikliği tesis ederek hak dini yalan ve iftiradan esirgemiştir.
- Açıklama
Allah insanlar arasında asla ayrım yapmaz,çünkü kitabında adaleti devamlı emreder. Adalet ise eşitliktir, çünkü terazinin kefelerinin aynı hizada olması eşitlik anlamına gelir. Eşitliğe aykırı hiçbir ayet yorumu Allahın hak şeriatı değildir,mevcut fıkıh mevzuatı oluşturulmuş hükümler sınıflı toplumun törelerinin kutsanmasıdır ki,nitelik itibariyle sınıflı toplumun törelerinin kutsanmasıdır bu güruh hak dinin eşitlikçi hukukunu feodalizmin selameti uğruna feda etmişlerdir.
Çünkü Derebeyin mirasını paylaşma adına topraklar parçalanırsa feodalizm sona erer.Bu ekabirler toplumu yöneticileri hak dinin sosyoekonomik politiği olan manastır kolektivizmini karalamak için,manastırdaki kadınları iffetsizlikle itham edip orada doğan çocukları katletmişlerdir,bunun tipik örneğini Firavun'un zulmüdür, işte bebek Musa A.S. Allah yardımıyla katliamdan kurtarılmıştır. Bu nefsini ilahlaştıran bencil insanların en çok karşı çıktıkları şey tanrı inancı değil Feodalizmin tasfiyesinedir. Şuayb A.S. a itirazları, Zekeriya peygamberi şehit etmeleri ve İsa A.S.'ın öldürülmek istenmesinin asıl nedenleri budur. Miras hukukundaki bu hıyanetin Allah şeriatı değil ekabirlerin töreleri olduğunu benden önce de fark edenler mutlaka olmuştur ama atacı muhafazakarların gazabından çekinmiş olmalılar, bunun farkına varan Mustafa Kemal tek çare olarak laikliği tesis ederek hak dini yalan ve iftiradan esirgemiştir.
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.