%34
Kızma Birader
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
8681889040367

CA Games Kızma Birader

Yayınevi : CA Games
69,90TL
46,13TL
%34
Satışta değil
8681889040367
792778
CA Games Kızma Birader
CA Games Kızma Birader
46.13

Kart Çekme:

Sırası gelen oyuncu oyun tablasına kapalı olarak konulan kartlardan en üsttekini çeker ve kartın üstündeki talimatları uygular. Çekilen kartlar bittiği zaman, kullanılan kartlar karıştırılır ve tekrar kapalı olarak yerine konur.

Piyonları Oyuna Sokma:

Her oyuncu oyuna başlarken “Başlangıç” bölgesindeki piyonları ilerletmek için, çektiği kartın 1 ya da 2 olması gerekir. Bunun dışında çekilen kartlarla oyuna başlangıç yapılması mümkün değildir. Bu kural, tüm piyonları oyuna sokabilmek için geçerlidir. Çektiğiniz kartla oyuna giriş yapamıyorsanız, sıra diğer oyuncuya geçer. Oyuncular kartta aksi belirtilmediği sürece tek bir piyonu hareket ettirebilirler.

Piyonların Oyun İçerisinde İlerlemesi:

Yolunuz üzerindeki karede siz ya da başka bir oyuncuya ait bir piyon varsa üzerinden atlamalısınız.Eğer kendi renk grubunuzdan başka bir piyonun olduğu yere geldiyseniz bir karede 1'den çok piyon bulunamaz. Oynayacak başka bir hamleniz yoksa sıra sizden sonraki kişiye geçer.

Rakip Piyonu Başlangıca Yollamak (Kırmak):

Kart çektiniz ve ilerlediniz, gelmiş olduğunuz son karede rakiplerinizden biri var, rakibinizin piyonu kırılmış olur. Böylece rakip piyon, “Başlangıç” karesine dönmek zorunda kalır. Oyunun en can alıcı ve rakiplerinizi yavaşlatan hamleyi yapmış olursunuz.

Pas Geçme Durumu:

Aynı renk grubundan 2 piyon aynı kareye gelemez, başka alternatif hareketiniz yoksa pas geçmek zorunda kalırsınız. Güvenli bölgeye giremeyen ve başka hamlesi olmayan oyuncuda pas geçmek zorunda kalır. Sizden sonra sırası gelen oyuncu, kart çeker ve oyuna devam eder.

Geri Gitmek:

Oyuncular kartta yazmadığı sürece geri gidemez. 4 ve 10 nolu kartlar çekildiğinde, kartı çeken oyuncu geri gitmek durumundadır. Başlangıç karesinin gerisine giderseniz doğrudan “Güvenli Alan” kısmına giriş yapabilirsiniz. Oyun tablasında dolaşmak zorunda kalmazsınız.

Güvenli Alan:

Oyun tablasında bir tur attıktan sonra kendi renk grubunuzdaki kareler sizin “Güvenli' alanınızdır. Sizden başka oyuncular bu alana giremezler. Güvenli alanın sonunda ”Bitiş” kısmı vardır. Kendi renk grubunuzdaki güvenli alana girebilmek için oyuncu tam olarak doğru kartı çekmelidir. Yoksa güvenli alana giremezsiniz, oynayacak başka hamleniz yok ise pas geçilir sıradaki oyuncu oyuna devam eder.

Bitiş Karesi:

Güvenli alanın sonundaki “Bitiş” kısmına girmek için doğru kartın çekilmesi beklenir. Başka hamleniz yoksa sıradaki oyuncu oyuna devam eder. Kendi renk grubundaki güvenli alana giren oyuncu, aynı renkteki 4 piyonu “Bitiş” kısmına getirdiği zaman oyunu kazanır. Oynanacak başka oyuna devam eder. Oyun bir daha oynanacaksa oyunu en son kazanan kişi oyuna başlar.

  • Açıklama
    • Kart Çekme:

      Sırası gelen oyuncu oyun tablasına kapalı olarak konulan kartlardan en üsttekini çeker ve kartın üstündeki talimatları uygular. Çekilen kartlar bittiği zaman, kullanılan kartlar karıştırılır ve tekrar kapalı olarak yerine konur.

      Piyonları Oyuna Sokma:

      Her oyuncu oyuna başlarken “Başlangıç” bölgesindeki piyonları ilerletmek için, çektiği kartın 1 ya da 2 olması gerekir. Bunun dışında çekilen kartlarla oyuna başlangıç yapılması mümkün değildir. Bu kural, tüm piyonları oyuna sokabilmek için geçerlidir. Çektiğiniz kartla oyuna giriş yapamıyorsanız, sıra diğer oyuncuya geçer. Oyuncular kartta aksi belirtilmediği sürece tek bir piyonu hareket ettirebilirler.

      Piyonların Oyun İçerisinde İlerlemesi:

      Yolunuz üzerindeki karede siz ya da başka bir oyuncuya ait bir piyon varsa üzerinden atlamalısınız.Eğer kendi renk grubunuzdan başka bir piyonun olduğu yere geldiyseniz bir karede 1'den çok piyon bulunamaz. Oynayacak başka bir hamleniz yoksa sıra sizden sonraki kişiye geçer.

      Rakip Piyonu Başlangıca Yollamak (Kırmak):

      Kart çektiniz ve ilerlediniz, gelmiş olduğunuz son karede rakiplerinizden biri var, rakibinizin piyonu kırılmış olur. Böylece rakip piyon, “Başlangıç” karesine dönmek zorunda kalır. Oyunun en can alıcı ve rakiplerinizi yavaşlatan hamleyi yapmış olursunuz.

      Pas Geçme Durumu:

      Aynı renk grubundan 2 piyon aynı kareye gelemez, başka alternatif hareketiniz yoksa pas geçmek zorunda kalırsınız. Güvenli bölgeye giremeyen ve başka hamlesi olmayan oyuncuda pas geçmek zorunda kalır. Sizden sonra sırası gelen oyuncu, kart çeker ve oyuna devam eder.

      Geri Gitmek:

      Oyuncular kartta yazmadığı sürece geri gidemez. 4 ve 10 nolu kartlar çekildiğinde, kartı çeken oyuncu geri gitmek durumundadır. Başlangıç karesinin gerisine giderseniz doğrudan “Güvenli Alan” kısmına giriş yapabilirsiniz. Oyun tablasında dolaşmak zorunda kalmazsınız.

      Güvenli Alan:

      Oyun tablasında bir tur attıktan sonra kendi renk grubunuzdaki kareler sizin “Güvenli' alanınızdır. Sizden başka oyuncular bu alana giremezler. Güvenli alanın sonunda ”Bitiş” kısmı vardır. Kendi renk grubunuzdaki güvenli alana girebilmek için oyuncu tam olarak doğru kartı çekmelidir. Yoksa güvenli alana giremezsiniz, oynayacak başka hamleniz yok ise pas geçilir sıradaki oyuncu oyuna devam eder.

      Bitiş Karesi:

      Güvenli alanın sonundaki “Bitiş” kısmına girmek için doğru kartın çekilmesi beklenir. Başka hamleniz yoksa sıradaki oyuncu oyuna devam eder. Kendi renk grubundaki güvenli alana giren oyuncu, aynı renkteki 4 piyonu “Bitiş” kısmına getirdiği zaman oyunu kazanır. Oynanacak başka oyuna devam eder. Oyun bir daha oynanacaksa oyunu en son kazanan kişi oyuna başlar.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat