%25
Görme Biçimleri Sam Bardaouil
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786059606066
Boyut
21.00x27.50
Sayfa Sayısı
152
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2017-06
Çeviren
Münevver Çelik
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe İngilizce
Orijinal Adı
Ways of Seeing

Görme Biçimleri

75,00TL
56,25TL
%25
Satışta değil
9786059606066
722268
Görme Biçimleri
Görme Biçimleri
56.25

Arter'deki “Görme Biçimleri” sergisi John Berger'ın 1972'de yayımladığı görsel kültür üzerine eleştirel kitabı Görme Biçimleri'nden hareket ediyor ve sanatçıların dünyayı algılayışımızı yeniden şekillendirmek üzere formdan yola çıkarak geliştirdikleri stratejileri araştırıyor. Küratörlüğünü Sam Bardaouil ve Till Fellrath'ın üstlendiği, MÖ 1.000 yılından günümüze yayılan geniş bir dönemden 33 sanatçının yapıtlarını içeren bu uluslararası grup sergisinin kitabı, küratörlerin metinsel bir sergi turu sundukları kavramsal çerçeve yazılarıyla açılıyor. Yazar ve eğitimci Mary Acton'ın metni, görsel yorumun asli olmakla beraber genelde marjinalleştirilmiş kimi ilkelerinin bir kabulünü öne çıkararak, bir tür kullanma kılavuzu işlevi görüyor. Arkeoloji profesörü Stephanie Moser ise yayına, imgelerin yaratımının ve sergilenme tarzlarının, içindeki insanlarla birlikte belli bir yer hakkındaki genel algının çerçevelenmesinde kullanıldığı birçok durumu bir araya getiren bir metinle katkıda bulunuyor.

Taking its cue from John Berger's 1972 critical text on visual culture, “Ways of Seeing” is an international group exhibition curated by Sam Bardaouil and Till Fellrath. In bringing together 33 artists, with works ranging from 1,000 BC to the present, the exhibition explores the various formalistic strategies that artists employ to re-configure our perception of the world. The publication that accompanies “Ways of Seeing” begins with a comprehensive conceptual framework by Bardaouil and Fellrath. Author and lecturer Mary Acton contributes to the publication with a text that acts as an elementary manual of sorts, bringing to the foreground an acknowledgement of some essential, yet often marginalised principles of visual interpretation. And Stephanie Moser, as a professor of archaeology, has contributed a text that assembles several incidents where the creation of images, as well as the modes of their display, has been utilised in the framing of the public perception of a certain place along with its people.

  • Açıklama
    • Arter'deki “Görme Biçimleri” sergisi John Berger'ın 1972'de yayımladığı görsel kültür üzerine eleştirel kitabı Görme Biçimleri'nden hareket ediyor ve sanatçıların dünyayı algılayışımızı yeniden şekillendirmek üzere formdan yola çıkarak geliştirdikleri stratejileri araştırıyor. Küratörlüğünü Sam Bardaouil ve Till Fellrath'ın üstlendiği, MÖ 1.000 yılından günümüze yayılan geniş bir dönemden 33 sanatçının yapıtlarını içeren bu uluslararası grup sergisinin kitabı, küratörlerin metinsel bir sergi turu sundukları kavramsal çerçeve yazılarıyla açılıyor. Yazar ve eğitimci Mary Acton'ın metni, görsel yorumun asli olmakla beraber genelde marjinalleştirilmiş kimi ilkelerinin bir kabulünü öne çıkararak, bir tür kullanma kılavuzu işlevi görüyor. Arkeoloji profesörü Stephanie Moser ise yayına, imgelerin yaratımının ve sergilenme tarzlarının, içindeki insanlarla birlikte belli bir yer hakkındaki genel algının çerçevelenmesinde kullanıldığı birçok durumu bir araya getiren bir metinle katkıda bulunuyor.

      Taking its cue from John Berger's 1972 critical text on visual culture, “Ways of Seeing” is an international group exhibition curated by Sam Bardaouil and Till Fellrath. In bringing together 33 artists, with works ranging from 1,000 BC to the present, the exhibition explores the various formalistic strategies that artists employ to re-configure our perception of the world. The publication that accompanies “Ways of Seeing” begins with a comprehensive conceptual framework by Bardaouil and Fellrath. Author and lecturer Mary Acton contributes to the publication with a text that acts as an elementary manual of sorts, bringing to the foreground an acknowledgement of some essential, yet often marginalised principles of visual interpretation. And Stephanie Moser, as a professor of archaeology, has contributed a text that assembles several incidents where the creation of images, as well as the modes of their display, has been utilised in the framing of the public perception of a certain place along with its people.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat