%30
İki Hanefi Fakihin Fıkhu'l-Hadis Değerlendirmeleri %30 indirimli H. Mu
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786054495139
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
104
Basım Yeri
Ankara
Baskı
1
Basım Tarihi
2011-10
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

İki Hanefi Fakihin Fıkhu'l-Hadis DeğerlendirmeleriTuhfe - Mebarık Örneği

28,00TL
19,60TL
%30
Satışta değil
9786054495139
513324
İki Hanefi Fakihin Fıkhu'l-Hadis Değerlendirmeleri
İki Hanefi Fakihin Fıkhu'l-Hadis Değerlendirmeleri Tuhfe - Mebarık Örneği
19.60

Daha ilk çağlarda, özellikle Aristoteles felsefesinde önemli bir yer işgal eden nedensellik problemi İslâm dünyasında
filozoflarla kelâmcıları karşı karşıya getirmiş ve Gazâlî'nin tartıştığı önemli meselelerden biri olarak ortaya çıkmıştır. Düşünce tarihinin ilk dönemlerinden itibaren evrendeki
düzenin değişmez bir yasalılığa tabi olduğu düşüncesi büyük ölçüde kabul görüyordu. Ancak teistik dinlerin tanrı tasavvuru onlar için söz konusu olmadığından, Tanrı-âlem ilişkisi söz konusu olduğunda onların bu anlayışı bir sorun yaratmamaktaydı.

Bu düşünce Peripatetik felsefe ve Yeni Platoncular üzerinden Orta Çağa taşınınca bazı felsefî ve teolojik tartışmaların çıkması
kaçınılmazdı ve nitekim öyle de oldu.

  • Açıklama
    • Daha ilk çağlarda, özellikle Aristoteles felsefesinde önemli bir yer işgal eden nedensellik problemi İslâm dünyasında
      filozoflarla kelâmcıları karşı karşıya getirmiş ve Gazâlî'nin tartıştığı önemli meselelerden biri olarak ortaya çıkmıştır. Düşünce tarihinin ilk dönemlerinden itibaren evrendeki
      düzenin değişmez bir yasalılığa tabi olduğu düşüncesi büyük ölçüde kabul görüyordu. Ancak teistik dinlerin tanrı tasavvuru onlar için söz konusu olmadığından, Tanrı-âlem ilişkisi söz konusu olduğunda onların bu anlayışı bir sorun yaratmamaktaydı.

      Bu düşünce Peripatetik felsefe ve Yeni Platoncular üzerinden Orta Çağa taşınınca bazı felsefî ve teolojik tartışmaların çıkması
      kaçınılmazdı ve nitekim öyle de oldu.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat