%40
Kur'an-ı Kerim'in Yazı Tarihi Melikşah Sezen
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786057562098
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
304
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2021-06
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Kur'an-ı Kerim'in Yazı Tarihi

220,00TL
132,00TL
%40
Satışta değil
9786057562098
879488
Kur'an-ı Kerim'in Yazı Tarihi
Kur'an-ı Kerim'in Yazı Tarihi
132.00

“Müslümanların kıyamete değin câri olacak son hak din ile münasebetlerinin temel vasıtası olan Kur'ân-ı Kerîm'in tarihinin “karanlık” olduğunu beyan eden, 1450 senelik tarihi vetirede bir kısım âyetlerin “hiç kimse tarafından doğru anlaşılmadığını” söyleyen; bırakınız Hz. Peygamber (s.a.v.)'in, Hz. Âdem (a.s.)'dan itibaren hiçbir peygamberin “hissî mucizesi olmadığını” ifade edip tüm hissî mucizeleri bir kalemde inkâr kastıyla te'vil eden, Kur'ân-ı Kerîm'in ilâhî bir koruma altında olduğu vaadine rağmen “bir kısım âyetlerin Kur'ân'dan olmadığı halde ona dâhil edildiğini” ve cem esnasında bazı yanlışların yapılmış olabileceğini iddia eden, İlâhî vahyin bütünüyle peygamberin rüyası olduğunu dolayısıyla da “onun vahye değil, vahyin ona tâbi olduğunu” söyleyen zevatın günden güne artması elinizdeki eserin ortaya çıkmasının en büyük sebebidir.
Elinizdeki bu çalışma, söz konusu iddiaları en özlü biçimde cevaplama amacına matuf olduğu gibi, Kur'ân-ı Kerîm'in -tamamıyla- Hz. Peygamber (s.a.v.)'in sağlında yazıya geçirildiğini isbat etmek niyetindedir.”

  • Açıklama
    • “Müslümanların kıyamete değin câri olacak son hak din ile münasebetlerinin temel vasıtası olan Kur'ân-ı Kerîm'in tarihinin “karanlık” olduğunu beyan eden, 1450 senelik tarihi vetirede bir kısım âyetlerin “hiç kimse tarafından doğru anlaşılmadığını” söyleyen; bırakınız Hz. Peygamber (s.a.v.)'in, Hz. Âdem (a.s.)'dan itibaren hiçbir peygamberin “hissî mucizesi olmadığını” ifade edip tüm hissî mucizeleri bir kalemde inkâr kastıyla te'vil eden, Kur'ân-ı Kerîm'in ilâhî bir koruma altında olduğu vaadine rağmen “bir kısım âyetlerin Kur'ân'dan olmadığı halde ona dâhil edildiğini” ve cem esnasında bazı yanlışların yapılmış olabileceğini iddia eden, İlâhî vahyin bütünüyle peygamberin rüyası olduğunu dolayısıyla da “onun vahye değil, vahyin ona tâbi olduğunu” söyleyen zevatın günden güne artması elinizdeki eserin ortaya çıkmasının en büyük sebebidir.
      Elinizdeki bu çalışma, söz konusu iddiaları en özlü biçimde cevaplama amacına matuf olduğu gibi, Kur'ân-ı Kerîm'in -tamamıyla- Hz. Peygamber (s.a.v.)'in sağlında yazıya geçirildiğini isbat etmek niyetindedir.”

  • Yorumlar
Kapat