%40
Mevdudi'ye Armağan (Ciltli) Fatih Köçer
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786059612432
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
224
Basım Yeri
Ankara
Baskı
1
Basım Tarihi
2019-02
Kapak Türü
Ciltli
Kağıt Türü
Şamua
Dili
Türkçe

Mevdudi'ye Armağan (Ciltli)

Yazar: Fatih Köçer
Yayınevi : Nuhbe Yayınevi
50,00TL
30,00TL
%40
Satışta değil
9786059612432
777378
Mevdudi'ye  Armağan (Ciltli)
Mevdudi'ye Armağan (Ciltli)
30.00

“Her din ismini, ya kurucusunun yahut da hangi millet,hangi kavim içinde çıkmış ise o milletin, o kavmin isminden alır.

Örneğin;
Hristiyanlık, adını H.İsa'nın Hristiyan dininde karşılığı olan Hristos'tan;Budizm, kurucusu Gotoma Buda'dan;Zerdüştlük, kurucusu Zerdüşt'ten;Yudaizm "yani Yahudilik", ismini dinin ilk ortaya çıktığı yerdeki kabilenin adı olan Yuda'dan almışlardır.

İslamiyet dini dışındaki diğer tüm dinlerde durum hep aynıdır.İslam dini ise belirli şahıs ve kabilelere bu şekilde ayrıcalık tanımaması dolayısıyla,benzersiz üstünlüğün derecesine varmış bulunmaktadır.

"İslam” kelimesi belirli şahıs, kavim veya milletin malı olmadığından bu gibi şeylerle ilişkilendirilemez.

İslam, ne beşeri bir zihniyetin mahsulüdür; ne de belirli bir millete mal edilebilir.Beynelmilel bir din olup, gayesi İslam'ın hal ve hususiyetleriniinsanda meydana getirmektir.”

  • Açıklama
    • “Her din ismini, ya kurucusunun yahut da hangi millet,hangi kavim içinde çıkmış ise o milletin, o kavmin isminden alır.

      Örneğin;
      Hristiyanlık, adını H.İsa'nın Hristiyan dininde karşılığı olan Hristos'tan;Budizm, kurucusu Gotoma Buda'dan;Zerdüştlük, kurucusu Zerdüşt'ten;Yudaizm "yani Yahudilik", ismini dinin ilk ortaya çıktığı yerdeki kabilenin adı olan Yuda'dan almışlardır.

      İslamiyet dini dışındaki diğer tüm dinlerde durum hep aynıdır.İslam dini ise belirli şahıs ve kabilelere bu şekilde ayrıcalık tanımaması dolayısıyla,benzersiz üstünlüğün derecesine varmış bulunmaktadır.

      "İslam” kelimesi belirli şahıs, kavim veya milletin malı olmadığından bu gibi şeylerle ilişkilendirilemez.

      İslam, ne beşeri bir zihniyetin mahsulüdür; ne de belirli bir millete mal edilebilir.Beynelmilel bir din olup, gayesi İslam'ın hal ve hususiyetleriniinsanda meydana getirmektir.”

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat