%30
Platon ve Aristo / Batı Felsefe Tarihi 2. Cilt Servet Turgut
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786058016347
Boyut
12.00x19.50
Sayfa Sayısı
560
Basım Yeri
Ankara
Baskı
1
Basım Tarihi
2019-12
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Platon ve Aristo / Batı Felsefe Tarihi 2. CiltSahte Ruhçuluk İle Maddecilik Arası Şeytani Devr-i Daim

Yazar: Servet Turgut
Yayınevi : Seriyye Yayınevi
37,00TL
25,90TL
%30
Satışta değil
9786058016347
818249
Platon ve Aristo / Batı Felsefe Tarihi 2. Cilt
Platon ve Aristo / Batı Felsefe Tarihi 2. Cilt Sahte Ruhçuluk İle Maddecilik Arası Şeytani Devr-i Daim
25.90

Batı'nın çarpraz ve didişik felsefe hatları kökte ya Sokrates, ya Platon, ya da Aristo'ya çıkar… Zaten bunu böyle gören Batılının kendisidir…

Üçlü bir sacayağı; bir ayak Sokrates, bir ayak Platon, ve bir ayak Aristo… Ve bu sacayağının üzerinde Batı felsefe bütünü… Yıkmak isteyen, önce bu üçlü sacayağını gözüne kestirmek zorunda… Göz kestirmekten muratsa tanımak… Tanıyınca insan ya sever, ya da soğur. Soğumanız için, ondaki pisliği deşecek bütün fikrin hançeri idrakinizde olmak zorunda… Yoksa nefret etmek için yanaşır ama seversiniz!

Hani kadim mitolojilerde bir ejderha figürü vardır. Hedefe varmak için kahramanımızın onu öldürmesi şarttır. Ama bu cedelde illaki ejderhanın gözüne bakmayacak… Zira bu ejderhanın en tehlikeli yanı, ne dev gövdesi, ne alev püskürten ağzı değil… Neresidir peki? İçine bakıldığında bakanını efsun eden gözleri! Aynen böyle; Batı felsefe ejderhasını gözlerine bakmadan geçebilecek kahramanlara ihtiyacımız var. Yoksa nicesi öfkeyle üzerine abandığı bu ejderhanın bilinçli-bilinçsiz aşığı olup çıkıyor. Üçüncü bin yılda insanlığın kahraman mütefekkirleri, Batı felsefesindeki pisliği ortaya dökebilenler arasından çıkacak… Pisliği ortaya dökmek için, onu görecek göz olacak tabi… Ejderhanın gözlerine bakmadan ondaki pisliği görecek gözler…

Elinizdeki bu eser işte, bir de en temelde, Batı felsefe ejderhasının gözleri içine bakmadan, ondaki pisliği dökecek göz olmak, Hiç değilse o gözü, göz göz örecek nazarlardan biri olmak iddiasıyla kaleme alındı…

Bu iddia, hem elinizdeki bu eserin, hem de ondan önceki ve sonraki serileri ile “Batı Felsefe Tarihi” mizin iddiası…

Allah ve Resulü'ne tam bağlı kaldıktan sonra, perva denilen şey bizim için, berhava olmuş şeydir!

  • Açıklama
    • Batı'nın çarpraz ve didişik felsefe hatları kökte ya Sokrates, ya Platon, ya da Aristo'ya çıkar… Zaten bunu böyle gören Batılının kendisidir…

      Üçlü bir sacayağı; bir ayak Sokrates, bir ayak Platon, ve bir ayak Aristo… Ve bu sacayağının üzerinde Batı felsefe bütünü… Yıkmak isteyen, önce bu üçlü sacayağını gözüne kestirmek zorunda… Göz kestirmekten muratsa tanımak… Tanıyınca insan ya sever, ya da soğur. Soğumanız için, ondaki pisliği deşecek bütün fikrin hançeri idrakinizde olmak zorunda… Yoksa nefret etmek için yanaşır ama seversiniz!

      Hani kadim mitolojilerde bir ejderha figürü vardır. Hedefe varmak için kahramanımızın onu öldürmesi şarttır. Ama bu cedelde illaki ejderhanın gözüne bakmayacak… Zira bu ejderhanın en tehlikeli yanı, ne dev gövdesi, ne alev püskürten ağzı değil… Neresidir peki? İçine bakıldığında bakanını efsun eden gözleri! Aynen böyle; Batı felsefe ejderhasını gözlerine bakmadan geçebilecek kahramanlara ihtiyacımız var. Yoksa nicesi öfkeyle üzerine abandığı bu ejderhanın bilinçli-bilinçsiz aşığı olup çıkıyor. Üçüncü bin yılda insanlığın kahraman mütefekkirleri, Batı felsefesindeki pisliği ortaya dökebilenler arasından çıkacak… Pisliği ortaya dökmek için, onu görecek göz olacak tabi… Ejderhanın gözlerine bakmadan ondaki pisliği görecek gözler…

      Elinizdeki bu eser işte, bir de en temelde, Batı felsefe ejderhasının gözleri içine bakmadan, ondaki pisliği dökecek göz olmak, Hiç değilse o gözü, göz göz örecek nazarlardan biri olmak iddiasıyla kaleme alındı…

      Bu iddia, hem elinizdeki bu eserin, hem de ondan önceki ve sonraki serileri ile “Batı Felsefe Tarihi” mizin iddiası…

      Allah ve Resulü'ne tam bağlı kaldıktan sonra, perva denilen şey bizim için, berhava olmuş şeydir!

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat