%35
Psikomotor Gelişim (Kodlama ve Aktarma Seti)
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786057448774

Psikomotor Gelişim (Kodlama ve Aktarma Seti)

Yayınevi : Yuka Kids
100,00TL
65,00TL
%35
Satışta değil
9786057448774
889562
Psikomotor Gelişim (Kodlama ve Aktarma Seti)
Psikomotor Gelişim (Kodlama ve Aktarma Seti)
65.00

İçerik:
4 kâse
4 maşa
40 birim küp
40 görevden oluşan kitapçık

Zihinsel Ve Bedensel Gelişim İçin Aktarma Ve Kodlama Seti
Dikkat ve zekâ gelişimini önemli oranda destekleyen bu çalışma, çocukların okul yaşamına hazırlanmasındaki işlevi oldukça yüksektir. Aritmetik, kodlama, ilişkilendirme, muhakeme, mantıksal düşünme, el-göz koordinasyonu, psikomotor gibi birçok becerinin gelişmesine katkı sağlayarak beyindeki milyonlarca nöronu aktif hale getirir.

Nasıl Oynanır?
Öncelikle renklerin ayırt edilmesi ve maşanın kullanılarak küplerin bir yerden başka bir yere düzgün ve düzenli bir biçimde bırakılmasının öğrenilmesi gerekir.
Oyundan önce bu bağlamda bir süre egzersiz yapılır.
Oyuna başlamadan önce küpler renklerine göre kâselere maşa ile aktarılır. Sonra görev kartlarının çözüm tarafı açılarak küpler yerlerine yerleştirilir. Bu alıştırma aşamasıdır.
Asıl uygulamada kartların görev yüzündeki ipuçlarından (verilen kodlardan) yola çıkılarak, boş karttaki karelere küpler yerleştirilir. İstenen sayıdaki bütün küpler yerleştirildikten sonra, kartın çözüm kısmı açılıp doğru desenin oluşup oluşmadığı kontrol edilir.

  • Açıklama
    • İçerik:
      4 kâse
      4 maşa
      40 birim küp
      40 görevden oluşan kitapçık

      Zihinsel Ve Bedensel Gelişim İçin Aktarma Ve Kodlama Seti
      Dikkat ve zekâ gelişimini önemli oranda destekleyen bu çalışma, çocukların okul yaşamına hazırlanmasındaki işlevi oldukça yüksektir. Aritmetik, kodlama, ilişkilendirme, muhakeme, mantıksal düşünme, el-göz koordinasyonu, psikomotor gibi birçok becerinin gelişmesine katkı sağlayarak beyindeki milyonlarca nöronu aktif hale getirir.

      Nasıl Oynanır?
      Öncelikle renklerin ayırt edilmesi ve maşanın kullanılarak küplerin bir yerden başka bir yere düzgün ve düzenli bir biçimde bırakılmasının öğrenilmesi gerekir.
      Oyundan önce bu bağlamda bir süre egzersiz yapılır.
      Oyuna başlamadan önce küpler renklerine göre kâselere maşa ile aktarılır. Sonra görev kartlarının çözüm tarafı açılarak küpler yerlerine yerleştirilir. Bu alıştırma aşamasıdır.
      Asıl uygulamada kartların görev yüzündeki ipuçlarından (verilen kodlardan) yola çıkılarak, boş karttaki karelere küpler yerleştirilir. İstenen sayıdaki bütün küpler yerleştirildikten sonra, kartın çözüm kısmı açılıp doğru desenin oluşup oluşmadığı kontrol edilir.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat