%30
Scratch ile Programlama Gökhan Su
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786058060746
Boyut
16.50x23.50
Sayfa Sayısı
264
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2020-01
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe

Scratch ile Programlama

Yazar: Gökhan Su
Yayınevi : Sıfırbir Yayınevi
40,00TL
28,00TL
%30
Satışta değil
9786058060746
818535
Scratch ile Programlama
Scratch ile Programlama
28.00

Elinizdeki kitapta, Scratch'in son sürümü olan 3.0 sürümü yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. Arayüz ve menülerin tanıtımı ile başlanıp kullanılabilecek bütün komutlar detaylıca anlatılmıştır.

6 adet eğitici çalışma, 6 eklenti içerisinde 18 proje ve birbirinden öğretici ve keyifli 20 oyun ile programlama dünyasına keyifli bir giriş hedeflenmiştir. Her oyun için işlem adımları, kullanılacak kuklalar, gereken kod blokları detaylı açıklamalar ile yazılmıştır.

Kitaptaki konu ve oyun sıralaması, programcılık mantığının gelişimine katkı sağlayacak şekilde ve kolaydan zora doğru tasarlanmıştır. Bütün oyunlar ve projeler denenip çalıştırılmıştır. Yıllardır verdiğim eğitimlerde öğrencilerin zorlandığı alanlarda daha detaylı açıklamalar yapılarak konuların daha iyi kavranması amaçlanmıştır.
• Scratch 3.0 Programının Arayüzü
• Menüler
• Komutlar ve Açıklamaları
• Yardımcı Araçlar
• Blok Kullanım Gösterimi
• Eklentiler
• İsmimi Hareketlendir
• Biraz da Müzik…
• Karşılıklı Konuşma
• Trafik Lambası
• Yıldız Toplayalım
• Orkestra Yapalım
• Üçgen-Dörtgen-Beşgen Yapalım
• İç İçe Çemberler
• Metinden Sese Çevirelim.
• Çeviri Yapalım
• Video Algılayalım
• Micro:Bit Kullanımı
• Türkiye Haritası
• Katı – Sıvı – Gaz
• Gürültümetre
• Hareketli Dart
• Uzay Savaşları
• Pacman
• Masa Saati
• Basamak Değerleri Hesaplama

  • Açıklama
    • Elinizdeki kitapta, Scratch'in son sürümü olan 3.0 sürümü yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. Arayüz ve menülerin tanıtımı ile başlanıp kullanılabilecek bütün komutlar detaylıca anlatılmıştır.

      6 adet eğitici çalışma, 6 eklenti içerisinde 18 proje ve birbirinden öğretici ve keyifli 20 oyun ile programlama dünyasına keyifli bir giriş hedeflenmiştir. Her oyun için işlem adımları, kullanılacak kuklalar, gereken kod blokları detaylı açıklamalar ile yazılmıştır.

      Kitaptaki konu ve oyun sıralaması, programcılık mantığının gelişimine katkı sağlayacak şekilde ve kolaydan zora doğru tasarlanmıştır. Bütün oyunlar ve projeler denenip çalıştırılmıştır. Yıllardır verdiğim eğitimlerde öğrencilerin zorlandığı alanlarda daha detaylı açıklamalar yapılarak konuların daha iyi kavranması amaçlanmıştır.
      • Scratch 3.0 Programının Arayüzü
      • Menüler
      • Komutlar ve Açıklamaları
      • Yardımcı Araçlar
      • Blok Kullanım Gösterimi
      • Eklentiler
      • İsmimi Hareketlendir
      • Biraz da Müzik…
      • Karşılıklı Konuşma
      • Trafik Lambası
      • Yıldız Toplayalım
      • Orkestra Yapalım
      • Üçgen-Dörtgen-Beşgen Yapalım
      • İç İçe Çemberler
      • Metinden Sese Çevirelim.
      • Çeviri Yapalım
      • Video Algılayalım
      • Micro:Bit Kullanımı
      • Türkiye Haritası
      • Katı – Sıvı – Gaz
      • Gürültümetre
      • Hareketli Dart
      • Uzay Savaşları
      • Pacman
      • Masa Saati
      • Basamak Değerleri Hesaplama

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat