Tam evden çıkıyordu ki, cin taifesi bizimkinin kulağına üfledi, giderayak ketenpereye getirilmiş olmayalım, bu kız şeytana kül yutturan cinsinden, şu filme bir bakayım demesin mi? Ben de biraz merak ediyordum, ne mene bir şeymiş bu Şehrazat da ev otomobil aldıracak. Fakat heyhat, şapkadan tavşan çıkmadı. Şehrazat, hani nasıl derler, Kaf Dağı'nın arkasında kaldı.
Yeşilçam'ın kayıp filmlerinden biri Şehrazat. Asaf Onur'un sonu gelmez isteklerinin en paha biçilmezi Şehrazat. “Orhancığım, bu filmigetir, sonra dile benden ne dilersen”. Orhan Durmaz, parayı seviyor ama aklı fikri Lale Moran'da. İnternetten tanıştığı Sinema Delisi Kız'ı kandırabilirse her şey başka türlü olacak. Ama olmuyor. Başka bir hikâye başlıyor. Nedim anlatıyor, İlknur ağlıyor. Nedim kovalıyor, Nihan kaçıyor. Ahtapot'un kolları, 27 Mayıs'a ve kameraya konuşan subaylara ulaşıyor.
Ömer Ayhan, esrarengiz bir hikâye, postmodern bir Yeşilçam hicranı, bir İstanbul entrikası anlatıyor.
- Açıklama
Tam evden çıkıyordu ki, cin taifesi bizimkinin kulağına üfledi, giderayak ketenpereye getirilmiş olmayalım, bu kız şeytana kül yutturan cinsinden, şu filme bir bakayım demesin mi? Ben de biraz merak ediyordum, ne mene bir şeymiş bu Şehrazat da ev otomobil aldıracak. Fakat heyhat, şapkadan tavşan çıkmadı. Şehrazat, hani nasıl derler, Kaf Dağı'nın arkasında kaldı.
Yeşilçam'ın kayıp filmlerinden biri Şehrazat. Asaf Onur'un sonu gelmez isteklerinin en paha biçilmezi Şehrazat. “Orhancığım, bu filmigetir, sonra dile benden ne dilersen”. Orhan Durmaz, parayı seviyor ama aklı fikri Lale Moran'da. İnternetten tanıştığı Sinema Delisi Kız'ı kandırabilirse her şey başka türlü olacak. Ama olmuyor. Başka bir hikâye başlıyor. Nedim anlatıyor, İlknur ağlıyor. Nedim kovalıyor, Nihan kaçıyor. Ahtapot'un kolları, 27 Mayıs'a ve kameraya konuşan subaylara ulaşıyor.
Ömer Ayhan, esrarengiz bir hikâye, postmodern bir Yeşilçam hicranı, bir İstanbul entrikası anlatıyor.
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.