%30
Sekizinci Sanat Oyun Ercan Altuğ Yılmaz
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786254415371
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
232
Baskı
1
Basım Tarihi
2022-01
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Sekizinci Sanat OyunHomo Ludens'in Metaverse Yolculuğu

44,00TL
30,80TL
%30
Satışta değil
9786254415371
897644
Sekizinci Sanat Oyun
Sekizinci Sanat Oyun Homo Ludens'in Metaverse Yolculuğu
30.80

“Oyun kültürden eskidir ve tüm dini, siyasi ve askeri ritüeller birer oyunla başlamıştır.”
– Johan Huizinga

Geçmişten bugüne insan, 7 özgür sanatla birlikte olabileceği en yüksek potansiyele erişmeye çalışıyordu. Mantık, geometri, dilbilgisi, retorik, matematik eğitimin temel parçalarıydı ve insanlık 7 özgür sanatı; resim-heykel, müzik, tiyatro, dans, mimari, edebiyat ve sinemayı böylece yarattı.

Bugünse kültürden daha eski olan oyunlar yeni bir formla karşımızdalar. Dijitalleşen ve etkileşimle benzersiz sanal deneyimler sunan oyunlar bugünün 8. sanatıdır. Sanat ile dijital camianın hiç olmadığı kadar yakınlaştığı, NFT bazlı sanat eserlerinin milyonlarca liradan saniyeler içinde kapışıldığı, blok-zincir tabanlı sanal müzayedeler, konserler, sergilerin dolup taştığı ve kripto oyunların oynayanlara zaman ve para kaybettirmediği, aksine hem zaman hem de para kazandırdığı, hiçbir zaman hayal bile edemediğimiz yepyeni bir dönemin kapılarını aralıyoruz. Hazırsanız oyun başlasın!

Gamfed Türkiye Kurucusu ve Oyun Akademisi Kurucu Ortağı Ercan Altuğ Yılmaz oyunun sanatlaştırılmış halini anlattığı bu önemli kaynakla teknoloji ve sanatın bir aradalığından doğan muazzam potansiyelle okuru buluşturuyor.

“Sanat var, zekâ var, strateji var, planlama var, anındalık var, haz var, her şey var. Masa başı, sokak ya da dijital fark etmez oyunlar ve oyunlaştırma binlerce yıldır küçük büyük tüm insanlığın ilgisini çekiyor.”
– Prof. Dr. Uğur Batı

  • Açıklama
    • “Oyun kültürden eskidir ve tüm dini, siyasi ve askeri ritüeller birer oyunla başlamıştır.”
      – Johan Huizinga

      Geçmişten bugüne insan, 7 özgür sanatla birlikte olabileceği en yüksek potansiyele erişmeye çalışıyordu. Mantık, geometri, dilbilgisi, retorik, matematik eğitimin temel parçalarıydı ve insanlık 7 özgür sanatı; resim-heykel, müzik, tiyatro, dans, mimari, edebiyat ve sinemayı böylece yarattı.

      Bugünse kültürden daha eski olan oyunlar yeni bir formla karşımızdalar. Dijitalleşen ve etkileşimle benzersiz sanal deneyimler sunan oyunlar bugünün 8. sanatıdır. Sanat ile dijital camianın hiç olmadığı kadar yakınlaştığı, NFT bazlı sanat eserlerinin milyonlarca liradan saniyeler içinde kapışıldığı, blok-zincir tabanlı sanal müzayedeler, konserler, sergilerin dolup taştığı ve kripto oyunların oynayanlara zaman ve para kaybettirmediği, aksine hem zaman hem de para kazandırdığı, hiçbir zaman hayal bile edemediğimiz yepyeni bir dönemin kapılarını aralıyoruz. Hazırsanız oyun başlasın!

      Gamfed Türkiye Kurucusu ve Oyun Akademisi Kurucu Ortağı Ercan Altuğ Yılmaz oyunun sanatlaştırılmış halini anlattığı bu önemli kaynakla teknoloji ve sanatın bir aradalığından doğan muazzam potansiyelle okuru buluşturuyor.

      “Sanat var, zekâ var, strateji var, planlama var, anındalık var, haz var, her şey var. Masa başı, sokak ya da dijital fark etmez oyunlar ve oyunlaştırma binlerce yıldır küçük büyük tüm insanlığın ilgisini çekiyor.”
      – Prof. Dr. Uğur Batı

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat