%25
Sinemasal 03 Dilek Tunalı
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786257030168
Boyut
16.50x24.00
Sayfa Sayısı
231
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2020-08
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Sinemasal 03“Yeni”

54,00TL
40,50TL
%25
Satışta değil
9786257030168
841104
Sinemasal 03
Sinemasal 03 “Yeni”
40.50

Emre Yeksan
Yeniden Yeni

Sertaç Koyuncu
Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925)

M. Ceren Arslan
Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm'in Silüetinde Aguirre ve Nosferatu

Sena Kürklü
Klasik'ten Yeni'ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate Örneği

Fredrik Gustafsson
Lilith ve Amerikan Şiirsel Modernizmi

Hüsamettin Çetinkaya
Öznellik Üretimi ve ‘Julia'nın Atlıkarıncası'

Murat Can Yağbasan
Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata Sineması

Zehra Cerrahoğlu
Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008)

Elif Feyza Demir
Monos'ta Bergsoncu Zaman ve Süre

Utkan Olcay
‘Simgesel Değiş Tokuş' ve ‘Simülasyon Kuramı' Üzerinden Monos Filmine Bir Okuma

Sevinç Karataş
Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesi

İdil Koçuşağı
Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eleştirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün Doğuşu

Söyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan
Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine

  • Açıklama
    • Emre Yeksan
      Yeniden Yeni

      Sertaç Koyuncu
      Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925)

      M. Ceren Arslan
      Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm'in Silüetinde Aguirre ve Nosferatu

      Sena Kürklü
      Klasik'ten Yeni'ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate Örneği

      Fredrik Gustafsson
      Lilith ve Amerikan Şiirsel Modernizmi

      Hüsamettin Çetinkaya
      Öznellik Üretimi ve ‘Julia'nın Atlıkarıncası'

      Murat Can Yağbasan
      Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata Sineması

      Zehra Cerrahoğlu
      Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008)

      Elif Feyza Demir
      Monos'ta Bergsoncu Zaman ve Süre

      Utkan Olcay
      ‘Simgesel Değiş Tokuş' ve ‘Simülasyon Kuramı' Üzerinden Monos Filmine Bir Okuma

      Sevinç Karataş
      Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesi

      İdil Koçuşağı
      Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eleştirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün Doğuşu

      Söyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan
      Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat