%20
Yetkin Düşünce Dergisi Yıl: 1 Sayı: 1 Ocak,Şubat,Mart 2018 Kolektif
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9772602436006
Boyut
16.00x24.00
Sayfa Sayısı
280
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2018-01
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Yetkin Düşünce Dergisi Yıl: 1 Sayı: 1 Ocak, Şubat, Mart 2018Özgürlük ve Teslimiyet

Yazar: Kolektif
35,00TL
28,00TL
%20
Satışta değil
9772602436006
740432
Yetkin Düşünce Dergisi Yıl: 1 Sayı: 1 Ocak, Şubat, Mart 2018
Yetkin Düşünce Dergisi Yıl: 1 Sayı: 1 Ocak, Şubat, Mart 2018 Özgürlük ve Teslimiyet
28.00

Din özgürlüğü aynı zamanda özgürlüğün mihenk taşıdır. Din özgürlüğünün olmadığı yerde büyük bir ihtimalle diğer özgürlükler de yoktur.

Atilla Yayla

Dinin özgürleştirici bir güç olarak icraatı, bütün insanları ırksal farklılıklarını dikkate almadan eşit saymasıdır...

Şaban Ali Düzgün

İnsanın özgürlüğü tam olarak kendisini özgür yani ayrı ve üstün saydığı için ortadan kalkar...

Mehmet Günenç

Batı dünyasıi üniversitelerin kampüslerinden "tanrılarını" ve dini düşünceyi çıkarmayı başardıktan sonra, onun bıraktığı yeri doldurmaya çalışan "siyasi otorite"ye karşı da ciddi mücadeleler vermiştir.

İsmail Taş

Özgürlük, insan tekinin doğasında bulunan virtüel-potansiyel olumlu (yaratıcı-vicdani) kabiliyetlerin yaşarken bütünüyle ortaya çıkmasıdır.

İlhami Güler

Gelişmekte olan insan ve toplum tipi için özgürlük, rasyonel olarak, acilen ve kolay yollardan, daha fazla para, reklamı yapılan hazlara daha fazla erişim sağlayan bir yaşam ve bedelsiz pozitif itibara karşılık gelmektedir.

Muhammet Özdemir

Efendinin özgürlüğü salt cesarete ve şiddete dayanan, emekten ve bilinçten yoksun biçimsel bir özgürlük ike, kölenin özgürlüğü çalışmaya ve emeğe dayanan, cesaretten ve şiddetten yoksunsa da, bilince ve emeğe sahip bir özgürlüktür.

Ümit Aktaş

Özgürlükçü pedagoji, insana güveni esas alan bir yaklaşımdır. İnsanın emeğini bağımsızlaşma olarak görür. Az kontrolü, çok yakınlıkla dengelemeye çalışır. Kurallar koyar ama gerekçelerini izah eder.

Kadir Canatan

Ontolojik düzlemde insan kendi varlığını Allah'a borçlu olduğundan, bu düzlemde özgürlükten söz etmek abesle iştigaldir; dolayısıyla burada paradoks söz konusu değildir. Buna mukabil insanın Tanrı'ya teslimiyetiyle kendini dünyevi ve beşeri otoritelere kulluktan azade kılması son kertede oksimoron kavramını akla getirir. Yani hem teslimiyet hem de hürriyet...

Mustafa Öztürk

  • Açıklama
    • Din özgürlüğü aynı zamanda özgürlüğün mihenk taşıdır. Din özgürlüğünün olmadığı yerde büyük bir ihtimalle diğer özgürlükler de yoktur.

      Atilla Yayla

      Dinin özgürleştirici bir güç olarak icraatı, bütün insanları ırksal farklılıklarını dikkate almadan eşit saymasıdır...

      Şaban Ali Düzgün

      İnsanın özgürlüğü tam olarak kendisini özgür yani ayrı ve üstün saydığı için ortadan kalkar...

      Mehmet Günenç

      Batı dünyasıi üniversitelerin kampüslerinden "tanrılarını" ve dini düşünceyi çıkarmayı başardıktan sonra, onun bıraktığı yeri doldurmaya çalışan "siyasi otorite"ye karşı da ciddi mücadeleler vermiştir.

      İsmail Taş

      Özgürlük, insan tekinin doğasında bulunan virtüel-potansiyel olumlu (yaratıcı-vicdani) kabiliyetlerin yaşarken bütünüyle ortaya çıkmasıdır.

      İlhami Güler

      Gelişmekte olan insan ve toplum tipi için özgürlük, rasyonel olarak, acilen ve kolay yollardan, daha fazla para, reklamı yapılan hazlara daha fazla erişim sağlayan bir yaşam ve bedelsiz pozitif itibara karşılık gelmektedir.

      Muhammet Özdemir

      Efendinin özgürlüğü salt cesarete ve şiddete dayanan, emekten ve bilinçten yoksun biçimsel bir özgürlük ike, kölenin özgürlüğü çalışmaya ve emeğe dayanan, cesaretten ve şiddetten yoksunsa da, bilince ve emeğe sahip bir özgürlüktür.

      Ümit Aktaş

      Özgürlükçü pedagoji, insana güveni esas alan bir yaklaşımdır. İnsanın emeğini bağımsızlaşma olarak görür. Az kontrolü, çok yakınlıkla dengelemeye çalışır. Kurallar koyar ama gerekçelerini izah eder.

      Kadir Canatan

      Ontolojik düzlemde insan kendi varlığını Allah'a borçlu olduğundan, bu düzlemde özgürlükten söz etmek abesle iştigaldir; dolayısıyla burada paradoks söz konusu değildir. Buna mukabil insanın Tanrı'ya teslimiyetiyle kendini dünyevi ve beşeri otoritelere kulluktan azade kılması son kertede oksimoron kavramını akla getirir. Yani hem teslimiyet hem de hürriyet...

      Mustafa Öztürk

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat